sobota 17. listopadu 2012

Po mnoha letech

Dnes  jsem  měla  moc  pěkný  kulturní  zážitek .

Po  více  než  20  letech  jsem  v  doprovodu  maminky   shlédla  divadelní  představení  historického

muzikálu  Papežka .

Divadlo  bylo  plné , dokonce  i  sem  tam  dítě  školou  povinné .

Představení  bylo krásné , v hlavní  roli  Hana  Holišová , je  to  sice  herečka ,ale zpěvu  se ujala

bravurně . Byla  jsem  překvapená  , kolik  mladých  herců  a  hereček  se  věnuje  tomuto  žánru .

Jsem  moc  ráda , že  na  popud  maminky  jsme  navštívili  dnešní  divadelní  představení ,kde  mi

v  závěru  ukápla  i slzička .

Mami , díky .



2 komentáře:

  1. ahoj Evo,moc Ti přeju, aby se Ti blogování dařilo a našla si spoustu nových virtuálních kamarádek

    OdpovědětVymazat
  2. Evi , ahoj, tak jsem Ti šla poradit, jak s hudbou na blog, ale až teď jsem si všimla, že máš blogspot a s tím já bohužel neumím pracovat, a tak Ti pomoci nemůžu.

    OdpovědětVymazat